فروشگاه اینترنتی باییام درد می کنن

فروشگاه اینترنتی باییام درد می کنن

فروشگاه اینترنتی باییام درد می کنن

فروشگاه اینترنتی باییام درد می کنن

فروشگاه اینترنتی باییام درد می کنن

کلمات کلیدی

شعر در مورد ابر

شعر در مورد ابر

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد ابر برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

که هستی؟

که به باران ‌میگویی بیا

ابر میبارد

به عشق میگویی بیا

پاییز ‌میرسد

به شب میگویی بیا

شعر در مورد ابر

کجایی؟

اینجا پاییز است

و ابرها شتابی در باریدن ندارند

و ساعت دیواری

عقربه هایش را روی گذشته جا گذاشته

اینجا هنوز یک رز صورتی

گوشه ی باغچه هست 

که می خواهد از مسیر دست های تو 

به موهای من برسد

شعر در مورد ابر و باران

تک “درخت سپیدار” باغچه ی پدربزرگ

آخرین “فشنگ” سرباز خسته از جنگ

یا تکه “ابری” سیاه

که لک کرده دامان آبی آسمان را …

اسم های زیادی دارم

ولی تو بی هیچ نگرانی

مرا بارها صدا بزن!

تنهایی

شهرت من است

و این نام های کوچک!

اصلیت ام را پنهان نمی کند …

شعر در وصف ابر

حالم خوب است!

هنوز خواب می بینم ابری می آید

و مرا

تا سرآغازِ روییدن

بدرقه می کند.

شعری در وصف هوای ابری

من به اندازه ی جفتمان دوستت دارم

من به اندازه ای که

ابر باران را

دریا موج را

موهات انگشتانم را

پیراهنت تنم را دوست دارد، دوستت دارم!

شعر در وصف هوای ابری

از آسمان  می افتم

سقوط تکه ابریست

که دست بر پیراهنم می ساید

ترس قطره اشکی ست

که نمی ریزد

قصه ی گندم به تکرار نان می رسد

قصه ی آدم به پایان مرگ…

شعر در وصف آسمان ابری

به خاطر ابرها تو را گفتم

به خاطر درختِ دریا تو را گفتم

برای هر موج، برای پرندگانِ در شاخسار

برای سنگریزه های صدا

برای چشمی که چهره یا چشم انداز می شود

و آسمانش را رنگ می دهد خواب

شعر وصف ابر

دست من اگر بود

زمین آبادی داشتیم

خانه ی کوچکی

باغچه ی مملو ریحانی

اطلسی های خوش رنگی

اتاقی با پرده های آبی گلدار

و تخت دو نفره ای کنار پنجره 

رو به روی درخت سیب 

کنار قیل و قال گنجشک های عزیز

و هر صبح ابری

گل آفتابگردان بیداری یکدیگر می شدیم

شعر در وصف هوای ابری

یا رب از ابر هدایت برسان بارانی

پیشتر زان که چو گردی ز میان برخیزم

معنی شعر وصف ابر

بوسه هایم ابری می شوند

و پشت سرت

آسمان، آسمان فرو می ریزند

شعر ابر

تو نیستی، اما

وقتی به تو فکر می‌کنم

دریا نزدیک‌تر می‌آید

ابرهای سیاه دور می‌شوند

و باران

هر وقت بگویم می‌بارد.

شعر ابر میبارد

عشق تو آفتاب است

آنگاه که درونم طلوع می ‌کنی

و می ‌بینمت

آن هنگام هم که می ‌روی

نمی‌بینمت

سایه‌ی تنم می ‌شوی و ابر خیالم

پا به پایم راه می‌ افتی

و همراهم می ‌شوی …

شعر ابر ها

اگر باد نبود

آسمانم را سراسر ابر نمی‌گرفت

و من

این همه دلتنگ نمی‌شدم ابرآلود

شعر های ابری

تنهایی‌ام را

به کدام پنجره بگویم

که فردا صبح

چشم در چشم آفتاب رسوایم نکند!

دوست داشتنم را

به کدامین خیال گره بزنم

تا طناب دار بی کسی را دور گردنم نبافد!

و از دردهایم

برای کدام ابر بگویم

تا آبروی یک مرد را چند فصل نگه دارد

شعر در مورد ابر ها

به دنبال تو می گردم

با انگشتانم در میان ابرها جستجو می کنم

در میان بال های پرندگان و برگ ها

و تنها منظره ی رنگ پریده ی میدان شهر پیداست…!

شعر در مورد ابر

عاشقت شدم که صبح های ابری بهانه ی لبخند باشی

که صدایت طعنه بزند به خش خش برگ ها

عاشقت شدم که شعرهایم مخاطب خاص داشته باشند

تعبیر خواب مار خاکستری سفید

تعبیر خواب مار خاکستری چیست

تعبیر خواب مار خاکستری و سیاه

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری

تعبیر خواب مار بزرگ زرد رنگ

کشتن مار در خواب تعبیرش چیه

کشتن مار در خواب تعبیرش چیست

مار در خواب کشتن

مار در خواب

مار سیاه در خواب تعبیرش چیست

مار در خواب تعبیرش

تعبیر خواب مار خاکستری و سفید

تعبیر خواب مار بزرگ خاکستری

تعبیر خواب مار بزرگ در آب

تعبیر خواب مار زنگی خاکستری

گرفتن مار در خواب تعبیرش چیست

مار در خواب تعبیرش چیه

نیش زدن مار در خواب تعبیرش چیست

کشتن مار در خواب تعبیرش

دیدن مار سیاه در خواب تعبیرش چیست؟

مار را در خواب کشتن

کشتن مار در خواب نشانه چیست

کشتن مار در خواب چیست

کشتن مار در خواب به چه معناست

دیدن مار سبز در خواب تعبیرش چیست

دیدن مار در خواب تعبیرش چیست

کشتن مار در خواب چ تعبیری دارد

تعبیر دیدن کشتن مار در خواب

کشتن مار بزرگ در خواب تعبیر

 

  • سعید راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی