فروشگاه اینترنتی باییام درد می کنن

فروشگاه اینترنتی باییام درد می کنن

فروشگاه اینترنتی باییام درد می کنن

فروشگاه اینترنتی باییام درد می کنن

فروشگاه اینترنتی باییام درد می کنن

کلمات کلیدی

درمان سرفه خشک با شربت نعناع زنجبیل

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۰۱ ق.ظ

درمان سرفه خشک با شربت نعناع زنجبیل

این درمان سرفه قطعا نتایجی را که شما دنبال آن هستید بدون نیاز به زنجبیل وارد سیستم خود خواهید کرد. زنجبیل به عنوان یک اسپیرومتر شناخته شده است که می تواند ریه های شما را خلط کند. و از این رو، زنجبیل می تواند آن را تسکین دهد، که اغلب از پایان گلو شروع می شود، تا زمانی که نگران نباشید که به سرفه خشک و ماندگار برسید. برای ساخت این شربت، شما نیاز به مخلوط کردن 1 قاشق غذا خوری نعناع خشک، 3 قاشق غذاخوری خرد شده زنجبیل، یک فنجان عسل و چهار فنجان آب با هم. شما باید زنجبیل و نعناع را به آبی که قبلا آماده کرده اید و قبل از جوشاندن آن اضافه کنید اضافه کنید. سپس اجازه دهید آن را به جوش ترکیب شده و سپس آن را درست زمانی که آن را کم می شود. عسل اضافه کنید و هم بزنید بسته به اینکه چقدر شما نیاز دارید، باید یک قاشق غذاخوری از این شربت را هر سه ساعت یک بار در روز مصرف کنید.
سرفه خشک و بخار

اگر درباره چیزی که برای سرفه، سردی یا گرفتگی صحبت می کنید، چقدر اهمیت بخار را کم اهمیت می دانید؟ بخار نه تنها به طور کامل تقریبا بلافاصله موکوس و مخاط را تخلیه می کند، بلکه باعث اضافه شدن بسیاری از روغن های معطر می شود که از مزایای درمانی عالی برخوردار است. برای ساخت چنین مخلوطی خاص، روغن زیتون چای (3 قطره) و روغن اوکالیپتوس (1 تا 2 قطره) را ترکیب می کنم که می تواند در معالجه دستگاه تنفسی و همچنین مبارزه با باکتری ها یا ویروس ها کمک کند. آب را جوشانده و آن را در یک کاسه متوسط ​​با اندازه متوسط ​​قرار داده و اجازه دهید تا 30 تا 60 ثانیه سرد شود، سپس روغن های معطر به آن اضافه کنید. یک حوله بر روی سر خود قرار دهید و روی کاسه خم شوید و یک نفس عمیق بکشید. این کار 2-3 بار در روز و 5 تا 10 دقیقه در هر زمان انجام شود.
سرفه خشک و آویشن

برای قرن ها، آویشن استفاده شده است. همچنین در هنگام وقوع یکی از بیماری های ویرانگر ترین در تاریخ بشر مورد استفاده قرار گرفت. مرگ سیاه، طاعون بود که از 1356 تا 1363 به اروپا گسترش یافت. مردم برای تسکین این بیماری سوخته گلوهای تیر گشت و آن را دور نگه داشتن. تیروئید عضلات پا و ران را آرام می کند و دستگاه تنفسی را باز می کند. نتیجه سرفه کمتر و آسایش بیشتر است. به آرامی آویشن را به یک کاسه فشار دهید و سپس آن را به یک لیوان بگذارید. 230 گرم آب جوش را بگذارید و 10 تا 15 دقیقه خیس بزنید. برای اضافه کردن کمی لیمو یا عسل به آن، آن را به آن اضافه کنید و کاملا آن را بیرون بکشید. در صورت لزوم 2-3 بار در روز تکرار کنید. نوشیدن چای تایلندی قبل از خواب بسیار دلپذیر و لذت بخش است.
درمان سرفه خشک با چای سبز و عسل

چای سبز گلو را آرام می کند در حالیکه عسل باکتری هایی را که باعث سرفه خشک می شوند را از بین می برد. چای را با یک کیسه چای سبز که از فروشگاه خریداری کرده اید، آماده کنید و بعضی از عسل ها را به طعم آن اضافه کنید، یا می توانید از دستورالعمل زیر استفاده کنید. چگونه چای سبز و عسل را برای درمان داروهای خشک آماده کنید - یک لیوان آب جوشانده و 1 قاشق چایخوری سبز را اضافه کنید. شعله را پایین بیاورید و 5 دقیقه دیگر به آرامی با حرارت کم ترکیب کنید. شعله را خاموش کنید و 10 دقیقه آنرا بگذارید. صاف کردن ترکیب، اضافه کردن برخی از عسل خام و ارگانیک برای اضافه کردن طعم و مزه به چای و به طور منظم آن را بنوشید.
سرفه خشک و زردچوبه

زردچوبه یک ضد عفونی کننده طبیعی است، بنابراین میکروب هایی را که موجب سرفه خشک می شوند حذف می کند. روش 1 - 1 قاشق غذاخوری پودر زردچوبه با یک قاشق چای خوری عسل برای تهیه خمیر. - خمیر را 4 بار در روز بخورید. - به طور مرتب این داروها را از شر سرفه خشک خلاص کنید. جوش 2 تا 4 لیوان آب و اضافه کردن 1 قاشق غذا خوری پودر زردچوبه. - خوب مخلوط کنید و آن را چند دقیقه دم کنید. برخی از آب لیمو و عسل را اضافه کنید و خوب هم بزنید. - نوشیدن این نوشیدنی معمولی برای خلاص شدن از سرفه خشک.

  • سعید راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی